به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اسمعیل کریم‌زاده در آستانه چهارمین دهه از دوران خدمت دولتی‌اش در جمع خبرنگاران گفت: ۲۶۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۴۹ میلیارد ریال در ایام گرامیداشت هفته دولت سال جاری افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد که از این مجموع ۲۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۰۶ میلیارد ریال و اشتغال ۴۴۴ نفر مستقیم افتتاح خواهند شد و ۱۳ پروژه دیگر کلنگ زنی می‌شوند.

وی ادامه داد: جمع آوری محصولات کنار جاده‌ها یکی از مشکلات اصلی ماست و علت آن هم مشخصا شامل خرده فروشان باغات بوده که درآمد برخی افراد هم از این محل است.

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی افزود: کارخانه قند نقده بیش از ۵۴ میلیارد تومان بابت خرید پارسال چغندرقند کشاورزان به این قشر بدهکار است و در طی هفته های گذشته عده‌ای از کشاورزان بابت این مطالبات به این واحد حمله و خساراتی به این کارخانه و بخش اداری آن وارد کردند.

نشست رییس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

وی اظهار کرد: ۳۹ سال و ۳ ماه خدمت دولتی دارم و اگر قانون منع بکارگیری بازنشستگان به تصویب برسد و توسط دولت ابلاغ شود، بنده هم تمکین خواهم کرد ضمن اینکه تاکنون از مدیریت هر اداره‌ای رفته‌ام، فردی که بنده ایشان را به جای خودم معرفی کرده‌ام، او بعد از من به سمت مدیر منصوب شده و اینبار نیز گزینه جایگزین خودم را برای ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان به تهران پیشنهاد خواهم کرد.

کریم‌زاده در پاسخ به سوالی مربوط به پروسه پرونده تخلف مالی در شرکت غله و آرد و میزان استان و در مورد رقم تخلف صورت گرفته گفت این پرونده همچنان مفتوح بوده و بررسی‌های قضایی در حال انجام هست، نتیجه بررسی‌ها هرچه باشد خواهیم پذیرفت و ما هم آن را بصورت شفاف اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و تا به امروز نه اطلاعی از رقم تخلف داریم و نه نتیجه پرونده مشخص شده است.

وی ادامه داد: در پرونده ای در مورد تغییر کاربری زمینی برای مرکز جمع‌آوری خودروهای اسقاط به یک سال انفصال از خدمات دولتی با ۳ سال تعلیق محکوم شدم که بعد از طی مراحل دادگاهی سرانجام در دادگاه تجدیدنظر تبرئه شدم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 997192
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.