کریم حسین زاده روز شنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان چالدران افزود: علاوه بر افتتاح گازرسانی به این 10 روستا، در 17 روستای این شهرستان نیز عملیات اجرای طرح های گازرسانی آغاز می شود.
وی اضافه کرد: همچنین عملیات لوله گذاری در بیش از 27 روستا در این هفته آغاز می شود و در تلاش هستیم تا گاز شهر آواجیق را نیز تا آخر پاییز امسال به بهره برداری برسانیم.
وی ادامه داد: شهرستان چالدران در سال جاری با جذب 40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی رتبه نخست را در بین شهرستان های استان کسب کرد.
فرماندار چالدران گفت: با توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این شهرستان محروم شاهد توسعه روزافزون چالدران در طول فعالیت دولت تدبیر و امید بوده ایم.
حسین زاده افزود: با حضور بنیاد علوی در این شهرستان 250 میلیاردریال تسهیلات در بخش اشتغال به چالدران اختصاص یافته که جوانان می توانند با ارائه طرح های خوداشتغالی از وام های کم بهره این بنیاد استفاده کنند.
وی ادامه داد: 280 میلیارد ریال طرح در هفته دولت امسال در چالدران افتتاح و 250 میلیارد ریال طرح کلنگ زنی می شود.
حجت الاسلام ناصر آقایی، امام جمعه چالدران نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت به مسوولان ادارات این شهرستان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور ایران دارای اقتدار و عزت و استقلال در جهان بوده و فرصت خدمت گزاری در این نظام برای مسوولان فراهم شده است.
وی افزود: مسوولان باید از فرصت پیش آمده برای خدمتگزاری بیشتر به مردم در راستای محرومیت زدایی و افزایش آرامش آنها استفاده کنند.
وی با قدردانی از تلاش ها و اقدامات فرماندار چالدران در توسعه این شهرستان اضافه کرد: مدیران شهرستان باید در پیشبرد امور توسعه ای چالدران تلاش و پیگیری جدی داشته باشند تا مردم از آنها راضی باشند.
به گزارش ایرنا چالدران محروم ترین شهرستان کشور و آذربایجان غربی است و برای بهبود وضعیت این شهرستان و ارتقای شاخص های آن، دولت، وزارت کشور، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی همکاری می کنند.
شهرستان چالدران حدود 120 روستا دارد که در 2 بخش مرکزی و دشتک نزدیک به 20 هزار نفر را در خود جای داده اند.
چالدران با 50 هزارنفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.