به گزارش ایرنا، فرماندار ماکو روز شنبه در آین افتتاح این طرح ها بیان کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید افزایش میزان بهره مندی خانواده های شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی است .
شاهین علیزاده با بیان اینکه دولت در راستای ارتقای شاخص های بهره مندی خانوارها از امکانات و خدمات عمومی برنامه ریزی های کلانی انجام داده است، افزود : حدود 100 درصد خانوار های شهری ماکو از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و در هفته دولت امسال نیز با افتتاح پروژه های گاز رسانی تعداد روستاهای برخوردار این شهرستان از گاز طبیعی به 18 می رسد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی گاز رسانی به 43 روستای این شهرستان اجرا می شود که امید است تاپایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.
رسول نوری نسب رییس اداره گاز ماکو نیز در این آیین بیان کرد: برای اجرای طرح های گازرسانی روستایی افتتاحی در هفته دولت امسال، 2 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و با بهره برداری از آن حدود 75 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند .
به گزارش ایرنا، در دومین روز هفته دولت همچنین آسفالت راه روستای سنگر، 90 واحد مسکونی مقاوم سازی و بهسازی شده روستایی و آسفالت معابر روستای کشمش تپه ماکو به بهره برداری رسید.
برای اجرای این طرحها بر روی هم 58 میلیارد 302 میلیون و 88 هزار ریال اعتبار هزینه شده است .
با بهره برداری از این طرحها بیش از 1200 خانوار روستایی از مزایای این طرحها بهره مند شدند .
شهرستان ماکو با بیش از 94 هزار جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع است.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.