عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی   گفت: دشمنان نظام معیشت و اقتصاد مردم ایران را هدف قرار داده اند تا در میان آحاد مردم و مسئولین تفرقه بیندازند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، شهروز برزگر در مراسم بهره برداری از 38 طرح آبرسانی روستایی آذربایجان غربی که با حضور معاون رییس جمهور و استاندار و مدیران کل آذربایجان غربی در روستای زاویه جیک سلماس برگزار شد، گفت: دشمنان نظام معیشت و اقتصاد مردم ایران را هدف قرار داده اند تا در میان آحاد مردم و مسئولین تفرقه بیندازند و به همین خاطر هم مردم و هم مسئولین باید در مقابل این موضوع مهم حساس و هوشیار باشند.

برزگر با بیان اینکه جمهوری اسلامی توسط مردم بوجود آمده و توسط خود آنان نیز اداره و محافظت می شود، افزود: هدف دشمن از این اعمال فشارهای اقتصادی، ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت است تا جلوی اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اتحاد و همبستگی بعنوان رمز پیروزی در این جنگ نابرابر اقتصادی، تصریح کرد: مردم با صبرو حوصله در مقابل این فشارها پاسخی کوبنده به استکبارستیزان جهان خواهد داد و نشان خواهد داد مردم همواره حامی نظام و رهبری عظیم الشان انقلاب هستند.

مرتضی اصغری فرماندار سلماس نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر ورجایی و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: تامین اب شرب سالم و بهداشتی در روستاها از اولویت های مهم دولت در راستای ایجاد امکانات و زیرساختهای رفاهی برای مردم عزیز در روستاهاست و این امر در سلماس نیز با جدیت دنبال می شود.

اصغری بیان کرد: امسال ۵۱ پروژه عمرانی، خدماتی با اعتبار بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال در هفته گرامیداشت دولت مورد بهره برداری خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا؛  در ادامه این مراسم 38 طرح آبرسانی روستایی در مناطق مختلف آذربایجان غربی به صورت نمادین در روستای زاویه جیک سلماس و توسط جمعی از مسوولان استانی و معاون رییس جمهوری به بهره برداری رسید .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.