امام جمعه میاندوآب گفت: دولت باید کارآمد و فساد ستیز باشد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب گفت:دولت باید کارآمد،  اهل خدمت خالصانه و  پرکارو پرنشاط باشد، همچنین دولت باید فساد ستیز باشد، که اگر اینگونه باشد می توانیم نظام اسلامی را به کشورهای دگیر هم صادر کنیم.
امام جمعه میاندوآب با انتقاد از گرانی ها گفت: اینکه امروز جنسی را 2 هزار تومان بخریم و چند روز دیگر همان جنس بشود 5 هزار تومان برای مردم قابل پذیرش نیست ، دولت باید با تعامل با مردم و مسئولان نظام بتواند جامعه را مدیریت کند.
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: هر مسئولی باید از دوران مسئولیتش یادگاری به جا بگذرد، دولت کارآمد دولتی است که جانانه و شبانه روز تلاش کند و در خدمت مردم باشد.
خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: برخی ها می گویند اگر با فساد مبارزه کنیم امنیت جامعه به خطر می افتد، در حالیکه برعکس است و همانگونه که رهبر انقلاب هم فرمودند مبارزه با فساد ایجاد امنیت و پایداری در جامعه است، آدم های فاسد باید شناسایی و با سرعت و دقت محاکمه شوند.
وی ادامه داد: اگر می خواهید مردم از نظام راضی باشند و همیشه در صحنه حضور داشته باشند، دولت باید چابک شود، یعنی کار مردم در گیر ودار امضاء ها گیر نکند و بروکراسی اداری کم شود، تا کار مردم راحت تر حل شود.
امام جمعه میاندوآب با اشاره 14 سال تلاش شهید اندرزگو گفت: تلاش های شهید اندرز گو به خاطر خدا بود و این انقلاب مدیون خون شهدایی چون شهید بهشتی ها و رجایی هاست.
حجت الاسلام حسن زاده با تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: با تقواترین مردم کسانی هستند که امربه معروف و نهی از منکر می کنند و اهل صله رحم هستند و من از شما مردم می خواهم دست کم در دهه کرامت این اخلاق حسنه را فراموش نکنید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.