کاظم محمدی اقدم روز جمعه در حاشیه آیین بهره برداری همزمان از این طرح ها که با حضور معاون رییس جمهوری در روستای زاویه جیک سلماس برگزار شد، به خبرنگار ایرنا افزود: با افتتاح این طرح ها 18 هزار و 225 نفر در قالب چهار هزار و 723 خانوار از خدمات آب شرب سالم روستایی بهره مند می شوند.
وی با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر و امید به 388 روستای این استان با یکهزار و 890 میلیارد ریال هزینه آبرسانی شده، ادامه داد: آبرسانی روستایی مورد توجه جدی قرار گرفته و اعتبارات آب و فاضلاب روستایی در این دولت رشد سه برابری داشته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی افزود: تاکنون84.5 درصد از جمعیت روستایی استان شامل 250 هزار نفر از نعمت آب شرب سالم بهره مند شده اند.
وی بیان کرد: تاکنون 11 هزار و 500 کیلومتر در سطح نواحی روستایی استان لوله گذاری شده است و آب با کیفیت 99.6 درصد به روستانشینان استان تحویل داده می شود.
به گزارش ایرنا دولت تدبیر و امید که در آغاز راهش خیز بلندی برای هموار کردن مسیر توسعه متوازن روستاها برداشت، در ادامه این راه پر فراز و نشیب و در دولت دوازدهم حرکت خود را شتاب بیشتری بخشید.
3072/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.