به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، فرمانداران سردشت، بوکان، پیرانشهر، مهاباد، مباندواب، نقده، سلماس، خوی ، پلدشت، شوط و ماکو برنامه های خود در هفته دولت را تشریح کردند.

سردشت

نژاد جهانی فرماندار سردشت از افتتاح ۵۵ طرح عمرانی با حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان خبرداد و گفت: ۳۹ طرح از این طرح ها مربوط به عمران روستایی است که با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال در دهیاری های بخش مرکزی و وزینه و پنج طرح مشارکتی به ارزش ۶۶ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال در شهرها و جاههای این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

بوکان

جمال خسروی فرماندار بوکان در مورد پروژه های افتتاحی هفته دولت این شهرستان گفت: ۳۸ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و رفاهی با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در بوکان افتتاح خواهد شد.

پیرانشهر

علی ترابی فرماندار پیرانشهر گفت: طی هفته دولت سال جاری چندین طرح عمرانی با هزینه ۱۳۱ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریالی در این شهرستان افتتاح می شود که کلنگ زنی بزرگراه تمرچین - پیرانشهر - نقده با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طول ۳۷ کیلومتر با بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از مهم ترین این پروژه هاست.

مهاباد

ایرج شجاعی فرماندار مهاباد هم گفت: ۴۷ طرح با یک هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار در مهاباد به بهره برداری می رسد که گازرسانی به روستای کوسه کهریز، افتتاح چندین پروژه بخش سلامت و ورزش و مرکز غربالگری سرطان از مهم ترین آنهاست.

میاندوآب

ناصر امیری فرماندار میاندوآب هم از افتتاح ۵۳ طرح عمرانی همزمان با هفته دولت خبرداد و گفت: آغاز طرح ساماندهی رودخانه زرینه رود و هشت طرح آبیاری نوین از مهم ترین طرح های افتتاحی شهرستان میاندوآب خواهد بود.

نقده

فرامرزی فرماندار نقده هم افزود: ۲۴ طرح و پروژه با اعتبار هزینه شده پروژه های آماده افتتاح حدود ۴۸۸ میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

سلماس

مرتضی اصفری فرماندار سلماس هم در این خصوص گفت: ۶۰ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی با ٢٧٠ میلیارد ریال اعتبار همزمان با بزرگداشت هفته دولت امسال در این شهرستان بهره برداری می شود که آبرسانی به پنج روستا و گازرسانی به سه روستا از مهم ترین این پروژه هاست.

خوی

سیدمحمد عابدی فرماندار خوی گفت: ۱۱۹ طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی با ۷۶۱ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در شهرستان خوی به بهره برداری خواهد رسید.

پلدشت

عبدالله نژاد فرماندار پلدشت هم گفت: در هفته دولت سال جاری ۲۰ پروژه عمرانی از جمله پروژه های گازرسانی روستایی، طرح های عمرانی شهری و روستایی، مرکز جامع سلامت، برق رسانی، احداث مدرسه، خط انتقال سد کرم اباد و شبکه زهکشی پایاب سد قیجاج با اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان در شهرستان پلدشت به بهره برداری خواهد رسید.

شوط

عبدالهی اصل سرپرست فرمانداری شوط هم از افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی، رفاهی، خدماتی، آموزشی، ورزشی و کشاورزی در این شهرستان خبرداد.

ماکو

شاهین علیزاده فرماندار ماکو هم گفت: امسال همزمان با هفته دولت بیش از ۱۸ طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال در شهرستان ماکو کلنگ زنی و یا به بهره برداری خواهد رسید که گازرسانی به ۸ روستای محمدکندی، دانالو، تازه کند، میلان، حسوشیری، شاطر، محمد آباد و تخته دوزی بخش مرکزی و بازرگان را با اعتباری حدود ۶۷ میلیارد ریال و بهره مندی ۳۳۴ خانوار از نعمت گاز طبیعی را از جمله طرحهای مهم قابل افتتاح در هفته دولت خواهد بود.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 995611
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.