Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: شهید رجایی و شهید باهنر الگوی شایستگی، خدمت گزاری و ولایت مداری ارزشی و مکتبی برای دولت مردان و کارگزاران نظام میباشند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محسن شکرنیا در جلسه ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هشت شهریور، شهیدان رجایی، باهنر و شهدای دولت تصریح کرد: اگر بخواهیم نمونه ی یک کارگزار و مسئول مکتبی، ارزشی و ولایی را مثال بزنیم باید از شهیدان رجایی و باهنر نام ببریم.

وی در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت این شهدا افزود: امسال باید این مراسم را بسیار بهتر و پرشور تر برگزار کنیم تا بتوانیم قسمتی از دین خود را در تبیین چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی ادا کنیم.

شکرنیا ادامه داد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چنین مراسمی را باید با عنایت به اهمیت و صلابت نظام در این عمر پر برکت چهل ساله، به نحوی برگزار کنیمتادستاورد های افتخار افرین نظام جمهوری اسلامی به خوبی بیان شود.

وی با اشاره به سخنان سفیر سابق امریکا در سازمان ملل متحد و مشاور امنیت ملی آمریکا در سال گذشته مبنی بر اینکه نباید اجازه دهیم ایران چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرد خاطر نشان کرد: بادرایت معظم له هم خودمان را برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب آماده کرده ایم و هم برای آینده ی انقلاب که شروع دهه پنجم آن است برنامه ریزی میکنیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: در همین راستا سه جلسه شورای سیاست گذاری راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نماینده محترم ولایت فقیه و امام جمعه ارومیه، رئیس شورای سیاست گذاری و راهبری چهلمین سالگرد، جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین قریشی تشکیل یافته که در این جلسات مصوبات بسیار وسیع و تاثیر گذاری اعلام شده که یکی از این مصوبات بسیار مهم، اعلام برنامه های محوری از سوی تمامی نهاد ها در سطح استان است.

شکرنیا با بیان اینکه هر نهاد حداقل باید سه برنامه محوری اعلام کند تصریح کرد: مهم ترین این برنامه ها که باید بعنوان دغدغه ای برای تمامی نهاد ها باشد، تشکیل نمایشگاه و ارائه عملکرد مقایسه ای مستدر و باور پذیر ۴۰ ساله انقلاب با قبل از انقلاب است.

وی به نبود هیچگونه کتابی با مضمون دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره وبر ضرورت تهیه این اثر  تاکید کرد و گفت: در این راستا تلاش می کنیم تا نمایشگاهی در تراز انقلاب اسلامی و در رابطه با دستاوردهای چهل ساله انقلاب در کلیه نهاد ها و دستگاه های اجرایی تشکیل داده و آن را مکتوب کنیم تا به صورت کتابچه ای در بیاید که ماندگار بوده و هر جوان تحصیل کرده ای که انقلاب را درک نکرده یا از شرایط حاکم بر کشور در قبل از انقلاب آگاهی ندارد، با مطالعه این کتاب درصد قابل توجهی جایگاه نظام جمهوری اسلامی ودستاوردهای ان را فهمیده و تاثیر مثبتی روی وی بگذارد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.