محمد حضرت پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات بتن ریزی مسیر والفجر به جاده مهاباد در حال حاضر آغاز شده و به محض اتمام این مرحله و ایجاد ارتباط در این مسیر، زیرگذر شیخ شلتوت به سمت جاده مهاباد اجرایی می شود.
وی اضافه کرد: این بخش از تقاطع غیرهمسطح آذربایجان نیز در سریع ترین زمان ممکن به اجرا در می آید تا بخش قابل توجه این پروژه به سرانجام برسد.
وی با اشاره به اجرای عملیات اجرایی رینگ بیرونی شهر ارومیه موسوم به کمربندی دوم بیان کرد: در حال حاضر، پنج کیلومتر از فاز اول این کمربندی از محل تقاطع غیر همسطح شهیدلر کورپوسی تا جاده انهر در حال اجراست.
شهردار ارومیه ادامه داد: این بخش از پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه تا دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.
حضرت پور گفت: با گشایش کمربندی دوم شهر ارومیه، معضل ترافیک در مسیر‌های منتهی به شهرک‌های اطراف این شهر کاهش می‌یابد.
به گزارش ایرنا، کمربندی میانی شهر ارومیه که در مراحل پایانی ساخت قرار دارد، دارای 22.5 کیلومتر طول است و 14 تقاطع غیرهمسطح بر روی آن ساخته شده است.
آذربایجان، آخرین و چهاردهمین تقاطع غیرهمسطح رینگ کمربندی میانی ارومیه است که با اتمام آن، این کمربندی بدون توقف خواهد بود.
کمربند بیرونی شهر ارومیه نیز به طول 29 کیلومتر در دست اجراست؛ این مسیر از محل تقاطع غیرهمسطح شهیدلر کورپوسی در ابتدای جاده سرو آغاز و در جاده سنتو، محل پایانی ایستگاه راه آهن به پایان می‌رسد.
ساخت تقاطع غیرهمسطح آذربایجان از مهرماه 93 آغاز شده است و عملیات اجرایی آن چهار سال است که ادامه دارد.
شهر 11 هزار هکتاری ارومیه بیش از 750 هزار نفر جمعیت دارد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.