به گزارش ایرنا، سید هادی بهادری شامگاه روز دوشنبه در مسجد امام خمینی (ره) ارومیه با بیان اینکه مبارزه با فساد بدون شفافیت امکان پذیر نیست، بیان کرد: دستگاه قضایی با شفاف سازی می تواند در مسیر افزایش اعتماد عمومی قدم بردارد.
وی برخورد قاطع با فساد را لازمه ارتقای سرمایه های اجتماعی دانست و افزود: مسوولان در رابطه با سم پاشی های معاندان برای فاسد نشان دادن کارگزاران جمهوری اسلامی، سکوت نکنند و گزارشی از عملکرد خود را برای مردم ارائه دهند.
بهادری با بیان اینکه قوانین اسلامی باید در مورد اختلاس گران اجرا شود، اضافه کرد: مردم باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران عزم جدی برای مبارزه با فساد دارد.
وی ادامه داد: رسانه های ضد انقلاب با فضاسازی های مسموم خود درصدد آن هستند که مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین کنند.
نماینده مردم ارومیه در خانه ملت با اشاره به دستگیری شهرام جزایری در آذربایجان غربی، گفت: عزم جدی یک مرزبان در دستگیری شهرام جزایری و مانع شدن برای خروج این مفسد اقتصادی، می تواند الگویی برای مدیران باشد.
به گزارش ایرنا مبارزه ساختارمند با فساد، نیازمند ایجاد شفافیت در همه بخش هاست و الزام مدیران نهادها به پاسخگویی و شفاف سازی اطلاعات سازمانی، امکان هرگونه رانت و بهره برداری منفعت طلبانه از امکانات را به حداقل می رساند و بسترهای فساد را از میان می برد.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.