رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی گفت: ایران قهرمان جام کاراته بین المللی وحدت و دوستی شد.

جواد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: مسابقات جام کاراته بین المللی وحدت و دوستی با حضور ورزشکارانی از 13 کشور جهان 26 تا 28 مرداد ماه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد که تیم کاراته ایران با کسب 10 مدال طلا، 15 نقره و 23 برنز قهرمان چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی شد.

وی افزود: در روز پایانی مسابقات، مسابقات در 2 وزن رده سنی بزرگسالان پیگیری شد که در وزن منفی 60 کیلوگرم بزرگسالان علی مسکینی از ایران و در وزن منفی 75 کیلوگرم سمیر محمداف از جمهوری آذربایجان بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

سلیمی افزود: این مسابقات در رده های سنی نوجوانان برگزار شد که جوانان و بزرگسالان ترکیه با چهار طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان شد و جمهوری آذربایجان با 2 طلا، یک نقره و سه برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی در خصوص رده بزرگسالان خاطر نشان کرد: در رده سنی بزرگسالان تیم ایران سه طلا، 6 نقره و هشت برنز کسب کرد و به مقام قهرمانی رسید، تیم جمهوری آذربایجان با 2 طلا و 2 برنز دوم شد و برزیل با یک طلا در مکان سوم ایستاد.

رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی ادامه داد: در رده سنی جوانان تیم ترکیه با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، ایران با 2 طلا، چهار نقره و هفت برنز دوم شد و تیم قزاقستان با یک طلا، یک نقره و 2 برنز در مکان سوم ایستاد.

سلیمی در خصوص رده نوجوانان خاطر تاکید کرد: در رده نوجوانان تیم ایران با کسب پنج مدال طلا، پنج نقره و هشت برنز اول شد، تیم ترکیه با یک طلا در جایگاه دوم قرار گرفت و جمهوری آذربایجان با یک نقره و یک برنز و سوم شدند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.