شهرام احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکاران در نخستین دیدارهای بخش 2 نفره خود در مصاف با شرکت کنندگان هند، ژاپن و ازبکستان در گروه خود چهارم شدند و نتوانستند جواز حضور در مرحله بعد را به دست آوردند.
وی بیان کرد: شادی و حبیبیان با ثبت رکورد هفت دقیقه و 20 ثانیه و 77 صدم ثانیه از طریق مرحله شانس مجدد امید زیادی برای رسیدن به دیدارهای بعدی دارند.
وی ادامه داد: در دیگر دیدارهای دونفره سبک وزن رضا قهرمانی دیگر رویینگ سوار ملی پوش استان به همراه امیرحسین محمودپور در گروه دوم مقدماتی با تایلند و کره جنوبی مسابقه می دهند.
احمدی گفت: پاروزنان کشورمان در روز دوم مسابقات رویینگ بازی های آسیایی فردا 29 مرداد ماه در پنج ماده دور مقدماتی به مصاف رقیبان می روند.
وی ادامه داد: محسن شادی در رویینگ تک نفره سبک وزن مردان در گروه اول دور مقدماتی با نمایندگان مالزی، قزاقستان، بنگلادش، هند و اندونزی رقابت می کند.
به گزارش ایرنا نازنین ملایی در رقابت تعیین خط رویینگ تک نفره سبک وزن بانوان با پاروزنان تایلند، ویتنام، چین، هنگ کنگ و قزاقستان رو به رو می شود.
در مسابقه مقدماتی رویینگ گروه دوم چهارنفره سنگین وزن مردان تیم ایران با ترکیب بهمن نصیری، سیدمسعود محمدی، سیدمجتبی شجاعی و سیاوش سعیدی با رقبایی از کره، تایلند و ازبکستان رقابت می کنند.
این مسابقات از ساعت 6:30 صبح فردا دوشنبه در پالمبانگ اندونزی آغاز می شود.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم قایقرانی کشور به شمار می رود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.