سرپرست فرمانداری شهرستان شوط گفت: با احداث و بهره برداری از سد کرم آباد و پایاب سد شهید جواد قنبری بیش از۱۳ هزار هکتار از اراضی شهرستان شوط به سیستم آبیاری نوین مجهز می شود.
حسن عبداللهی اصل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، به اجرای طرح مهار آب های مرزی و توسعه بخش کشاورزی در شهرستان شوط تاکید کرد و افزود: با احداث و بهره برداری از سد کرم آباد و پایاب سد شهید جواد قنبری بیش از۱۳ هزار هکتار از اراضی شهرستان شوط به سیستم آبیاری نوین مجهز می شود که با اتمام این طرح میزان ۱۶ هزار هکتار از اراضی آبی فعلی به ۲۹ هزارهکتار میرسد که میزان اعتبار تخصیص یافته برای این طرح به میزان۲۶۰ میلیارد تومان است.
سرپرست فرمانداری شهرستان شوط در خصوص اشتغال فراگیر دراین شهرستان گفت: در راستای اشتغال پایدار روستائیان و عشایر شهرستان شوط با برگزاری جلسات تعداد  ۳۲۴ طرح با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر به دبیرخانه این کمیته ارسال شده است که مراحل اجرای و تصویب آنها طی برگزاری کمیته فنی بررسی و اجرایی شده است.
عبدالهی اصل در ادامه با بیان اینکه باید در هفته دولت فضای نشاط و امید در جامعه تزریق شود، اضافه کرد: برنامه های این هفته باید با رویکردهای اجتماعی و با مشارکت گسترده مردم عزیز شهرستان در سطح شهرها و روستاها برگزار شود.
وی وحدت رویه در انجام امور مرتبط با هفته دولت را مورد تاکید جدی قرار داد.
سرپرست فرمانداری شهرستان شوط با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی برای گرامیداشت هفته دولت در شهرستان شوط مدنظر است اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد، از این رو می طلبد برنامه ریزی دقیقی نسبت به این مسئله داشته باشیم تا خروجی مناسبی حاصل شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان شوط گفت: مسئولین باید با تاسی از آرمانهای شهدای والامقام نظام در ارائه خدمات مطلوب به مردم بیشتر تلاش چندین برابری را نمایند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.