امام جمعه موقت ماکو با عنوان اینکه در حوزه امنیت استقلال داریم خاطر نشان کرد: تا حدی کشورمان پیشرفته است که دنیا توان جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام قاسم اسمعیل زاده در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ماکو گفت: مسائل مربوط به اقتصاد یکی از بحث های مهم در جامعه امروزی است که شفاف سازی از سوی مسئولین در جهت شبهه زدایی باید پیگیری شود.

امام جمعه موقت ماکو افزود: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله و جنگ اقتصادی با استکبار جهانی است و نمود آن در اخلال بازار کشور از طریق فشارها و محدودیت های اقتصادی کاملا مشهود و ملموس است.

وی اضافه کرد: مدیران باید در حوزه بین الملل و به ویژه اقتصادی که مستقیما با زندگی مردم در ارتباط است توجه بسیار جدی کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ماکو تنها ضعفی که در مسائل اقتصادی در کشور به چشم میخورد را مشکلات ناشی از ضعف مدیریتی یاد کرد.

حجت الاسلام اسمعیل زاده تاکید کرد: فعالان و تصمیم گیران حوزه اقتصادی باید مانند نیروهای نظامی و انتظامی که در راستای امنیت کشور تلاش میکنند، در حوزه اقتصاد تلاش کنند.

وی احتکار را جزو گناهان کبیره یاد کرد و تصریح نمود: خیلی از مومنان توجه به این مسئله ندارند در حالی که حضرت علی (علیه السلام) میفرمایند اگر کسی به اصول مسائل اقتصادی اسلامی آگاه نباشد چه بسا به سادگی دچار ربا می شود که گناه آن بیش از اندازه است.

امام جمعه موقت ماکو افزود: در جامعه اسلامی احتکار مواد غذایی و مایحتاج ضروری مردم قابل قبول نیست. 

وی در نگاهی کوتاه بر بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی اشاره کرد و ضمن تامید براینکه با آمریکا مذاکره نخواهد شد گفت: آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد.

وی با اشاره به اینکه نوع مدیریت و صحت مدیریت و اصلاح مدیریت در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد افزود: رهبری از دولت دفاع کردند و ضمن دفاع از دولت و مدیران، خواستار اصلاح مدیریتی و حل مشکلات جامعه شدند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.