رییس هیات کاراته آذربایجان غربی روز جمعه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان آغاز شده و امروز در نخستین روز پیکارها نوجوانان و جوانان کاراته کا در بخش کمیته و کاتا به روی تاتامی می روند.
جواد سلیمی بیان کرد: تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران با 80 ورزشکار در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به مصاف حریفان خارجی می رود.
وی بیان کرد: آذربایجان غربی 2 تیم در رده سنی جوانان و نوجوانان این پیکارها شرکت داده است که هدایت آنها را مالک حق نظری و محمد رضازاده بر عهده دارند.
وی ادامه داد: این مسابقات به مدت سه روز از 26 تا 28 مرداد ماه جاری در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا در چهاردهمین دوره رقابت‌های کاراته جام وحدت و دوستی 300 کاراته کاهایی از کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، بلژیک، برزیل، هلند، عراق، قزاقستان، کویت، مالزی، هند، ترکیه و آمریکا حضور دارند.
مسابقات نوجوانان و جوانان امروز جمعه 26 و صبح شنبه 27 مرداد ماه و مسابقات کاتا و کومیته بزرگسالان بعدازظهر روز شنبه 27 و روز یکشنبه 28 مرداد ماه خواهد بود.
در این مسابقات تیم ملی فرانسه با هشت کاراته کا، تیم ملی عراق با 25 کاراته کا، کویت با 23 کاراته کا، تیم ملی ترکیه با 25 کاراته کا، تیم جمهوری آذربایجان با 52 کاراته کا، تیم های افغانستان و پاکستان هر کدام با 15 کاراته کا حضور دارند.
روسای فدراسیون کشور های، فرانسه، ترکیه، جمهوری آذربایجان و رئیس کمیته داوران از کشور های بلژیک، دانمارک و نروژ میهمان ویژه این دوره از مسابقات هستند.
30 داور جهانی در این مسابقات داوری می کنند که از این تعداد 10 داور خارجی، 25 داور ایرانی که 3 داور از استان آذربایجان غربی و 15 داور میز هستند.
تیم ملی بزرگسالان هشتمین دوره اردوی آمادگی خود را از 21 مرداد ماه در شهر ارومیه آغاز کرده است و هم اینک از 80 درصد آمادگی برخوردار هستند.
تیم ملی روز هفتم شهریور ماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم کشور ژاپن می شود و مسابقات جام صلح و دوستی می تواند بازی تدارکاتی خوبی برای رسیدن به آمادگی صددرصدی بازیکنان شود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.