به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات طرح های عمرانی تکاب افزود: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 64 تختخوابی تکاب از سال 1386 آغاز و تاکنون بیش از 160 میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل آن هزینه شده است.
وی با بیان اینکه برای تکمیل و بهره برداری از این طرح عمرانی 50 میلیارد ریال اعتبار لازم است، ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 64 تختخوابی تکاب در چند مرحله به علت مشکلات و موانع متعدد از جمله مالکیت و وجود معارض زمین متوقف شده است.
وی با اشاره به اینکه با پیگیری ها و تلاش های فراوان، موانع فراروی تکمیل این بیمارستان تا حدودی رفع و مشکل معارضان زمین این طرح نیز رفع شده است، اضافه کرد: با واگذاری زمین و بازگشایی محوطه ورودی، انشعابات آب، برق، گاز و تلفن واگذار و زیرساخت های بیمارستان 64 تختخوابی به زودی تکمیل خواهد شد.
وی از دستگاه های اجرایی خدمات رسان شهرستان تکاب خواست برای تملک زمین، واگذاری انشعابات و تکمیل زیرساخت های این طرح عمرانی نیمه تمام تکاب به طور جدی اقدام کنند.
فرماندار تکاب ادامه داد: بیمارستان 64 تختخوابی تکاب در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و با زیربنای 9 هزار و 400 مترمربع ساخته شده و با تکمیل و راه اندازی آن مشکل کمبود تخت بیمارستانی و ارائه خدمات مطلوب پزشکی و درمانی در این شهرستان رفع می شود.
مکرمی افزود: تجهیزات تخصصی پزشکی مورد نیاز این بیمارستان نیز خریداری شده و پس از اتمام عملیات عمرانی در بخش های مختلف بیمارستان 64 تختخوابی نصب خواهد شد.
وی بیان کرد: عملیات عمرانی ساختمان اصلی بیمارستان 64 تختخوابی نیز در مراحل پایانی بوده و تنها اقدامات مربوط به رنگ آمیزی و اجرای کفپوش، محوطه سازی و راه اندازی موتورخانه باقی مانده که این عملیات نیز به زودی اجرا و تکمیل می شود.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.