بایزید حسن پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شبکه دامپزشکی مهاباد مثل سال های گذشته به منظور ارتقای سطح سلامت و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام‌، یک گروه ثابت در محل کشتارگاه دام، یک گروه هماهنگ کننده در شبکه دامپزشکی و چهار گروه سیار در سطح شهرستان شامل 15 نفر بازرس، عملیات نظارت و بازرسی لاشه های کشتاری را تشکیل می دهد.
وی با بیان اینکه گروه های نظارتی از ساعت هفت صبح روز عید قربان آماده باش خواهند بود، ادامه داد: 2 نفر ناظر شرعی نیز در محل کشتارگاه مهاباد بر روند ذبح دام نظارت می کنند و در صورت نیاز به دیگر نقاط شهرستان خدمات ارائه می دهند.
حسن پور یادآور شد: معاینه های دام زنده قبل از کشتار، بازرسی‌های بهداشتی پس از کشتار دام و نظارت‌های شرعی در زمان کشتار دام در روز عید قربان از سوی کارشناسان اداره دامپزشکی این شهرستان رایگان انجام می شود.
وی بیان کرد: شهروندان در صورت تمایل برای نظارت، ذبح بهداشتی و شرعی دام ها و کسب اطلاعات بیشتر از ساعت هفت تا 13 روز عید سعید قربان با شماره تلفن های 42442228 و 42442229 تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا، آیین های عید سعید قربان امسال روز جمعه 31 مرداد ماه برگزار می شود؛ شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.