حسین نیرویار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهل و چهارمین اردوی تیم ملی فوتسال جوانان با حضور 18 بازیکن جهت برگزاری اردوی تدارکاتی مسابقات المپیک 2018 آرژانتین در تهران آغاز شده است.
وی بیان کرد: این اردو از 22 تا 25 مرداد ماه جاری در مهمانسرای شهید رضایی مجد در حال برگزاری است و نام این 2 بازیکن جوان در لیست علی صانعی، سرمربی تیم ملی قرار دارد.
وی افزود: بلال اسماعیلی به همراه سالار آقاپور اوایل اردیبهشت امسال نیز در تورنمنت چهارجانبه ایتالیا که با حضور تیم های اسلوونی، فرانسه، ایران و ایتالیا برگزار شده بود، حضور داشت و به عنوان فنی ترین بازیکن میدان انتخاب و معرفی شده بود.
نیرویار گفت: هم اکنون 'آرمان نیک روش' فوتبالیست نونهال ارومیه ای نیز در دومین مرحله استعدادیابی و اردوی تیم ملی زیر 14 سال کشور که از 22 مرداد ماه جاری به مدت چهار روز در شهر مشهد و به صورت همزمان در مناطق 9 گانه کشور برگزار می شود، شرکت کرده است.
وی ادامه داد: محمدرضا آزادی، فوتبالیست اهل نقده نیز در ترکیب تیم ملی زیر 23 سال جهت اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا حضور دارد.
به گزارش ایرنا، سومین دوره بازی های المپیک جوانان طی روزهای 12 تا 26 مهرماه در بوینس آیرس برگزار می شود و تیم ملی فوتسال جوانان ایران سال گذشته با کسب مقام قهرمانی آسیا سهمیه حضور در این المپیک را کسب کرده است.
کاروان ایران در دومین دوره بازی های المپیک جوانان 2014 نانچینگ چین با 16 سهمیه و در 9 رشته حضور یافته بود.
امسال تیم فوتسال جوانان ایران در بازی‌های المپیک تابستانی جوانان 2018 بوینس آیرس که با شعار «آینده را احساس کن» شرکت می کند.
7156/7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.