شهردار خوی گفت: اولین کمربندی و تقاطع غیر همسطح مدرن استان در خوی احداث می شود‌.

محرم اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: کمربندی ضلع غربی خوی بطول ۲ کیلومتر و ۷۰۰ متر و به عرض ۴۵ متر در حد فاصل میدان شهید حاجی قلیزاده تا ابتدای جاده قطور احداث می شود .

وی بابیان اینکه تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی نیز بطول ۷۰۰ متر و عرض ۴۰ متر در ابتدای کمربندی جدید در دست احداث است تصریح کرد: مسیر های مجزای عبور دوچرخه و پیاده روی در این تقاطع و کمربندی تعبیه شده است که ازاین لحاظ این دو مدرن ترین کمربندی و تقاطع غیر همسطح استان محسوب می شوند .

اکبرزاده ادامه داد: این پروژه ها توسط سازمان شهرداری های استان با اعتبار نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال احداث می شوند که انتظار می رود در مدت ۱۲ ماه تکمیل و به بهره برداری برسند .

شهردار خوی تصریح کرد: با تکمیل این کمربندی و تقاطع غیر همسطح علاوه بر حل بخشی از مشکلات ترافیکی خوی مسیرهای گردشگری و ورزشی همگانی جدیدی برای علاقمندان ایجاد می شود.

اکبرزاده احیای باغ تاریخی دلگشا را که در مسیر کمربندی جدیدالااحداث واقع شده است را از دیگر برنامه های عمرانی شهرداری و شورا عنوان کرد و گفت: احیا میراث فرهنگی در راستای جذب گردشگران از اولویت های مهم شورا و شهرداری است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.