به گزارش ایرنا فرهاد رهبر عصر روز شنبه در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه افزود: این گروه ها به منظور اجرای طرح های عمرانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی راهی مناطق محروم می شوند.
وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی حرکت بسیار عظیمی در دانشگاه آزاد اسلامی است، ادامه داد: برگزاری این اردوها علاوه بر آبادانی مناطق محروم، دانشجویان را با مسایل و مشکلات معیشتی مردم آشنا می کند.
وی بیان کرد: یکی از وظایف اصلی بسیج سازندگی پرکردن اوقات فراغت جوانان و فراهم کردن زمینه حضور این جوانان برای خدمت رسانی به محرومان در قالب اردوهای جهادی است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این گروه ها در مدت حضور خود در مناطق محروم اقدام به اجرای طرح های آبرسانی و عمرانی شامل ساخت خانه عالم، راه سازی، ساخت مسجد و مدرسه می کنند.
رهبر ابراز امیدواری کرد که اردوهای جهادی به یک جریان دایمی و ریشه‌ ای تبدیل شود و هر ساله با شکوه بیشتری نسبت به سال قبل برگزار شود.
به گزارش ایرنا فرهاد رهبر، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به آذربایجان غربی با حضور در منطقه 'صومای برادوست' از اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بازدید کرد.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.