مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان غربی با ارزشمند دانستن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) گفت: رویکرد جمهوری اسلامی در برجام نوعی دفاع مقدس از کشور بود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علی مصطفوی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با استفاده از برجام، چهره واقعی از ایران اسلامی را در عرصه بین المللی به نمایش گذاشت و بر سبد حامیان کشور افزود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از موضع قدرت ایران در برجام در هراس است، افزود: دشمنان از محبوبیت روز افزون ایران در عرصه بین المللی دست پاچه شده اند.

وی ادامه داد: برجام و تلاش های دیپلمات های ایرانی نشان داد که ایران به عنوان کشوری صلح طلب به دنبال تقویت تعاملات با سایر کشورهاست.

مصطفوی با تاکید بر اینکه خروج آمریکا از برجام روحیه جنگ طلبانه این کشور را به نمایش گذاشت، گفت: امروزه شاهد موضع گیری های کشورهای اروپایی علیه آمریکا هستیم و این پیروزی ارزشمندی در عرصه سیاست خارجی محسوب می شود.

مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان غربی در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار، کار خبرنگاری را از مشاغل سخت دنیا عنوان کرد و افزود: با امر مقدس اطلاع رسانی می توان مسیر توسعه کشور را هموار کرد.

وی از رسانه ها خواست تا با امید آفرینی در جامعه سبب ایجاد پویایی و نشاط شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.