به گزارش ایرنا، نادر قاضی پورروز دوشنبه در دیدار با اعضای کانون های بازنشستگی آذربایجان غربی که با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور برگزار شد، افزود: متاسفانه برخی ها با امنیتی جلوه دادن آذربایجان غربی سعی در دور کردن سرمایه گذاران از این منطقه دارند.
وی با تاکید بر اینکه امنیت کامل در آذربایجان غربی حاکم است، بیان کرد: مردم آذربایجان غربی خود را ایرانی الاصل می دانند و هرگونه جوسازی برای امنیتی کردن فضای این استان محکوم است.
وی از دولت خواست تا در چینش مدیران خود به دنبال اقشار کم درآمد جامعه باشد و افزود: انتخاب مدیران از اقشار کم درآمد جامعه باعث درک بهتر محرومان می شود.
قاضی پور با اعلام اینکه آذربایجان غربی در تعداد بیکاران فارغ التحصیل دانشگاهی رتبه نخست کشوری را دارد، اضافه کرد: در بسیاری از شاخصه های جزو استان های محروم کشور هستیم و امیدواریم با تلاش و همدلی شاهد ارتقا سطح زندگی مردم باشیم.
وی همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی باعث افزایش عمر مردم شده است، گفت: قبل از انقلاب متوسط عمر هر ایرانی 55 سال بود و امروز به 75 سال افزایش یافته است.
وی با تاکید بر اینکه سیاست های قدیمی و اشتباه صندوق بازنشستگی کشور باید اصلاح شود، افزود: صندوق بازنشستگی کشور برای استقرار نمایندگی های شرکت های زیرمجموعه خود در آذربایجان غربی وارد عمل شود.
نماینده ارومیه در خانه ملت با اعلام اینکه فروش کارخانه سیمان ارومیه منتفی است، گفت: چرا باید کارخانه ای که سود ده است و محصولات آن به کشورهای همجوار صادر می شود به بخش خصوصی واگذار شود.
مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان غربی نیز در ادامه این جلسه با اعلام اینکه 45 هزار و 415 نفر در استان از این صندوق حقوق می گیرند، افزود: 33 هزار و 208 نفر از این تعداد را آقایان و بقیه را بانوان بازنشسته تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به ترتیب بیشترین تعداد حقوق بگیران از صندوق بازنشستگی کشور را به خود اختصاص داده اند.
به گزارش ایرنا، در این جلسه فعالان کانون های بازنشستگی کشور به بیان مشکلات خود پرداختند.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.