به گزارش ایرنا، پیمان رضایی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مسابقات با عنوان «جام احیای دریاچه ارومیه» نامگذاری شده است و بیش از 150 ورزشکار در آن شرکت می کنند.
وی با اشاره به اینکه 15 کماندار استان در این رقابت ها شرکت می کنند، گفت: 2 داور از 9 داور حاضر در این رقابت ها از آذربایجان غربی انتخاب شده است.
وی افزود: هیات تیراندازی باکمان آذربایجان‌غربی سابقه طولانی ندارد ولی هم اکنون با تشکیل 9 هیات شهرستانی سعی در توسعه این رشته و همگانی کردن آن در سطح جامعه دارد؛ در این راستا شهرستان بوکان با برگزاری جشنواره تیر و کمان در یکی از پارک های این شهر به صورت پایلوت بحث همگانی آن را آغاز کرده است.
رضایی ادامه داد: در حوزه قهرمانی نیز حضور بهرام تیمورزاده و الهام غفاری به عنوان بازیکن و مربی در جمع ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی، موفقیت خوبی برای استان محسوب می شود.
وی توجه به اجرای طرح استعدادیابی و تعامل با آموزش و پرورش را یکی از برنامه های مهم هیات عنوان کرد که از مهر سال جاری در این استان اجرا می شود.
به گزارش ایرنا هیات تیراندازی با کمان آذربایجان غربی در ارزیابی سال 1396 رتبه بیستم کشور را در اختیار داشت.
با روی کار آمدن مدیریت جدید هیات و اجرای برنامه مربوطه به حوزه قهرمانی و همگانی پیش بینی می شود امسال شاهد بهبود جایگاه این هیات در سطح کشور باشیم.
بر اساس آمار اعلام شده در سه ماه نخست امسال 120 ورزشکار بیمه شده در این رشته فعالیت کردند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.