امام جمعه موقت شهرستان ماکو گفت: بهره گیری از فناوری های نوین و وسایل ارتباطی جدید در زندگی اسلامی لازم است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام رضا ابراهیمی در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان ماکو بر بهره گیری از فناوری های نوین و وسایل ارتباطی جدید در زندگی اسلامی تاکید کرد و افزود: اگر آمادگی لازم برای استفاده از این لوازم و فرهنگ لازم را نداشته باشیم دچار انحراف خواهیم شد.
وی بر سبک زندگی اسلامی پیرامون آموزه های قرآنی اشاره کرد و گفت: اگر تفکر در مهندسی سبک زندگی اسلامی نشود جامعه به تناقض دچار خواهد شد.
وی در ادامه بر لزوم الگو قرار دادن سیره و روش زندگی علی علیه السلام و فاطمه سلام الله علیها تاکید و تصریح کرد: ایمان مهمترین معیار در انتخاب همسر در دیدگاه پیامبر است ،بخشندگی و مدارا با خانواده نیز از ملزومات در جهت پیمودن راه زندگی سالم بشمار می آید.

امام جمعه موقت ماکو خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم تلاش کرد تا زندگی اسلامی را رونق دهند و سبک زندگی اسلامی را سرمشق جوامع قرار دهند و باید امروزه این سبک زندگی در جامعه ترویج یابد.

حجت الاسلام ابراهیمی بر رشادتهای عزتمندانه آزادگان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: آزادگان، ایثارگران و مخصوصا شهدا نقش کلیدی در حفظ اسلام در ایران دارند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.