به گزارش ایرنا ماموستا ملا قادر سهرابی روز جمعه در خطبه این هفته نماز جمعه مهاباد بیان کرد: هدف از تحریم ها ناراضی کردن مردم نسبت به نظام است و دولت آمریکا هیچ گاه به فکر رفاه مردم ایران نبوده است.
وی افزود: ترامپ با تحریم های ظالمانه به دنبال گران شدن دلار، طلا و حتی کالاهای اساسی است تا فشار اقتصادی را به مردم و علیه نظام جمهوری اسلامی افزایش دهد.
ماموستا سهرابی با بیان اینکه مردم ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند، گفت: لیاقت مردم ما بسیار بیشتر از شرایط فعلی آنان است و مسوولان باید برای ارتقای رفاه اقتصادی مردم تلاش بیشتری را انجام دهند.
وی افزود: تا زمانی که اتحاد و همبستگی داشته باشیم دشمن توان نفوذ و آشوب در کشور را ندارد.
ماموستا سهرابی همچنین با تاکید بر نظارت و حمایت از بیت المال کشور ادامه داد: دولت باید دست برخی از کسانی را که از بیت المال برای منافع شخصی خود استفاده می کنند، قطع کند.
وی با اشاره به واردات غیرقانونی خودروهای خارجی گفت: قوه قضائیه باید با کسانی که می خواهند سو استفاده کنند و یک شبه پولدار شوند، برخورد جدی و قاطع کند.
وی یادآور شد: کسانی که به اقتصاد کشور آسیب می زنند شریک اهداف ترامپ هستند و باید شناسایی و به قانون واگذار شوند.
ماموستا سهرابی همچنین با اشاره به در پیش بودن مناسک حج و واجب بودن این اعمال برای مسلمانان بیان کرد: مسئله حج به عنوان یکی از ارکان دین مطرح بوده و جایگاه بسیار رفیعی دارد به گونه ای که پایداری دین با کعبه پیوند زده شده است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.