استاندار آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران مسولان را در راستای ارتقا شاخص های توسعه ای در استان یاری کنند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در خانه مطبوعات استان برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار با تاکید براینکه مدیران اجرایی باید سعی کنند رضایت مردم فراهم کنند افزود: خبرنگاران می توانند با انتقاد سازنده ،مسولان را در حل مشکلات، پیشرفت و ارتقاء شاخص های توسعه ای استان کمک کنند.
وی با اشاره به تغییرات شرایط بین المللی و خروج امریکا از برجام اظهار کرد:دشمنان در تلاشند به وحدت بین مردم ضربه بزنند و امنیت داخلی ما را مورد آسیب دهند که در این شرایط سخت رسالت خبرنگاران بیش از گذشته دشوارتر است.
شهریاری بابیان اینکه دشمن درصدد روزنه ای برای نفوذ در کشور و ایجاد مشکلات و جنگ داخلی است تصریح کرد: دشمنان قسم خورده ما کشور را زیر ذره بین خود قراردادند و با هزینه میلیاردها دلار می خواهند امنیت کشور  را مورد تهدید قراردهند.
وی ادامه داد: اگرچه مردم کشور مشکلات زیادی را از بابت مسائل اقتصادی تحمل میکنند ولی به اهداف دشمن آگاه هستند ،همه باید وحدت داخلی را حفظ کنیم تا خواب دشمنان برای برهم زدن امنیت تعبیر نشود.
استاندار اذربایجان غربی گفت: امنیت ما بزرگترین نعمت در خاورمیانه است درحالی که کشورهای همسایه ما زیر خمپاره قراردارند.
وی  با اشاره به اینکه یکی از نارضایتی‌های مردم مسئله فساد است تصریح کرد: آذربایجان غربی به دلیل همسایگی با سه کشور خارجی درگیر مسائل مربوط به مشکلات کوله بران، قاچاق سوخت و درگیر رانت‌بازی و فشار اقتصادی است که باید این مسائل حل شوند.
استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه هر اندازه به مناطق مرزی رسیدگی بیشتری شود، امنیت استان بیشتر تامین و حاشیه نشینی کاهش می یابد افزود: هم اکنون 300 هزار نفر حاشیه نشین در شهر ارومیه وجود دارد بنابراین باید به حاشیه های شهر بیشتر توجه شده تا امنیت تامین شود.
شهریاری بااشاره به مشکلات خبرنگاران در استان تصریح کرد: مشکلات بیمه خبرنگاران را پیگیری می کنم تا بزودی حل و فصل شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.