فرماندار میاندوآب گفت:خبرنگاران باید فراجناحی فکر کنند و اگر اینگونه نباشد عامل اختلاف در جامعه خواهند بود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،ناصر امیری در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان میاندوآب که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: اگر خبرنگاران واقع بین باشند و مشکلات جامعه را بگویند مسئولان دست آنها را هم می بوسند.

فرماندار میاندوآب ادامه داد: خبرنگاران دیده بانان جامعه هستند و آسیب ها را زودتر از دیگران می بینند و اگر خبرنگار با تقوا اخبار را منتشر کند هم مورد قبول مردم خواهد بود، هم ایجاد مقبولیت در میان مسئولین را به دنبال خواهد داشت.

امیری بااشاره به اهمیت اطمینان ازصحت و سقم خبر گفت: خبرنگار باید بر اصول اطلاع رسانی دقیق اشراف داشته باشد، در جریان خبر مسمومیت تعدادی از اهالی یکی از روستای های میاندوآب، فضا به گونه ای شد که موجب ایجاد تشنج درمیان اهالی روستا شد و یک رسانه نباید قبل از قطعیت خبر و اعلام مسئولان، خبر را با جزئیات و حدس و گمان مخابره کند.

فرماندار میاندوآب در ادامه به رشادت های خبرنگاران در زمان جنگ تحمیلی هم اشاره کرد و گفت: هرگز فراموش نخواهیم کرد خبرنگارانی را که در جبهه ها میکروفون به دست و دوربین به دست برای نشان دادن ایثارگری ها چگونه به شهادت رسیدند، خبرنگاران در مقابل ملت و کشور مسئولند و باید قلم خود را در راه امید بخشیدن به جامعه بکار گیرند.

وی بابیان اینکه مسئولیت خبرنگاران حفط منافع ملی است و ما در مقابل باورها و اعتقادات مردم مسولیم گفت: برخی ها افکار منفی دارند و اگر مسئولان شبانه روز هم کار کنند باز می خواهند بگویند که کاری انجام نشده است، من از خبرنگاران می خواهم کارهایی را که انجام شده است به صورت واقعی به مردم نشان دهند .

وی ادامه داد: دشمنان علیه نظام هستند و کاری به نام ها ندارند و می خواهند دولت را ناکارآمد نشان دهند و مردم را نسبت به نظام نا امید کنند.

 امیری گفت: خبرنگاران مشاوران امینی برای ما هستند و من از شما می خواهم مشکلات را بررسی کنید و به مسئولان انتقال دهید.

وی در ادامه با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

امیری در پایان با تجلیل و قدردانی از خبرنگاران گفت: خبرنگاران این شهر بسیار فعال هستند و عملکرد قابل قبولی هم داشته اند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.