به گزارش ایرنا میثم صالحی پس از پیروزی سه بر یک ایران مقابل چین تایپه، افزود: به دلیل اینکه پیش از این مسابقات فرصت کافی برای تمرین نداشتیم، هماهنگی کاملی بین بازیکنان وجود نداشت ولی با این وجود خوب کار کردیم و در ست دوم هم با بدشانسی باختیم.
این بازیکن جوان ارومیه ای بیان کرد: البته در این ست بازیکنان حریف سرویس‌های خوبی زدند و ما هم در دریافت توپ دچار مشکل بودیم و همین موضوع کار را برای ما سخت کرد.
صالحی گفت: سخت‌ ترین بازی ما مقابله با تیم چین تایپه بود و امیدوارم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.
به گزارش ایرنا تیم والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در جام کنفدراسیون والیبال آسیا در ست های اول، سوم و چهارم این بازی با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 23 حریف خود را شکست داد و فقط ست دوم را با امتیاز 25 بر 14 واگذار کرد.
بازیکنان چین تایپه که حمایت پرشور تماشاگران خودی را داشتند، تلاش زیادی کردند از شکست در نخستین بازی رقابت‌ها فرار کنند ولی شاگردان عطایی با عملکرد کم اشتباه در زدن اسپک، این فرصت را به میزبان مسابقات ندادند.
به گزارش ایرنا امیرمحمد فلاحت خواه و میثم صالحی 2 بازیکن ارومیه ای حاضر در مسابقات AVC کاپ (جام کنفدارسیون آسیا) هستند و در ترکیب کادر فنی نیز وحید صادقی یکی از مربیان ارومیه ای در این مسابقات حضور دارد.
امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، عرفان غلام پور، اسماعیل مسافر، علی اصغر مجرد، رحمان تقی زاده، مهدی جلوه، مهران فیض امام دوست، جواد کریمی، علی رمضانی، امیرمحمد فلاحت خواه، پوریا یلی، اسماعیل طالبی و موسی سخاوی بازیکنان اعزامی به این رقابت ها هستند.
بازیکنان پس از سه روز تمرین، روز چهاردهم مرداد ماه به کشور چین تایپه محل برگزاری مسابقات جام کنفدراسیون آسیا یا AVC کاپ اعزام شدند.
امسال نام 12 بازیکن، 2 مربی و یک آنالیزور ارومیه ای در ترکیب تیم های ملی جهت اعزام به مسابقات متعدد قهرمانی آسیا، لیگ ملت های والیبال، بازی های آسیایی جاکارتا، مسابقات جهانی و جام کنفدارسیون ها دیده می شود.
میرسعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور، امیرحسین توخته، میثم صالحی، امیرمحمد فلاحت خواه، بردیا سعادت، سهیل مسعود، کمیل اکبری، امیرحسین همتی و اسما سعیدی بازیکنان و یاشار جوادی و وحید صادقی مربی و امین علی اکبری آنالیزور ارومیه ای حاضر در معیت تیم های ملی هستند.
ششمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا از روز چهارشنبه با حضور تیم های ژاپن، کره جنوبی، قزاقستان، ایران، استرالیا، چین تایپه، قطر، ویتنام و تایلند به میزبانی چین تایپه آغاز شد.
7156 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.