سیدمحمد عابدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتمادسازی در مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه اصلی و مهم ایرنا بوده و تاکنون در این خصوص موفق عمل کرده است.
وی با ابراز رضایت از عملکرد خبرنگاران این خبرگزاری در خوی اضافه کرد: خبرنگاری مسوولیت آور است و این قشر زحمتکش در جامعه بین مردم و مسوولان و همچنین بین مردم و مردم ارتباط برقرار می کنند.
فرماندار خوی، جامعه بدون خبرنگار را آبستن فساد در بعضی از امور دانست و گفت: خبرنگاران با عمل به وظیفه خود عامل اتحاد به شمار می روند.
وی به برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی در 40 سال گذشته اشاره کرد و افزود: همواره در طول تاریخ این نظام مقدس، دقیقه ای نبوده که برنامه ریزی برای زدودن آرامش سیاسی برای این کشور توسط استکبار و ایادی آن وجود نداشته باشد.
به گزارش ایرنا سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، خبرگزاری رسمی و اولین نهاد حرفه ای گردآوری و انتشار خبر و عکس و نیز تولید محصولات رسانه ای – خبری در تاریخ ایران است که بیش از هشت دهه از تاسیس آن می گذرد.
در تقویم شمسی 17 مرداد به‎خاطر شهادت محمود صارمی، شهید عرصه خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی به‎ عنوان روز خبرنگار نام نهاده شده است.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.