رامین امیدباراندوزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 33 تیم در قالب هشت گروه چهار و پنج تیمی از روز سه شنبه /15 مرداد ماه/ در زمین های ساحلی شماره یک و شماره 2 فدراسیون والیبال آغاز شده است.
وی بیان کرد: تا پایان مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها 64 بازی برگزار شد که تیم های مازندران 2، هرمزگان یک، ارومیه و گلستان 6 به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
وی ادامه داد: تیم والیبال ساحلی نوجوانان ارومیه در دیدارهای مقدماتی با پیروزی مقابل اصفهان، بوشهر و سمنان به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند و در این مرحله نیز با عبور از سد اصفهان راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.
باراندوزی گفت: تیم ارومیه در ادامه نیز با پیروزی مقابل گلستان 2 به جمع چهار تیم برتر کشور راه یافته است و عصر امروز برای رسیدن به دیدار فینال به مصاف تیم گلستان 6 می رود.
دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین تیم های مازندران 2 و هرمزگان یک برگزار می شود.
به گزارش ایرنا خرداد ماه امسال برای نخستین بار مسابقات والیبال ساحلی زیر نور مصنوعی با حضور 12 تیم از استان های مختلف کشور در زمین های والیبال ساحلی مجموعه ورزشی 6 هزار نفری ارومیه برگزار شد.
حضور محمدرضا حضرت پور و سالار غنی دل 2 ساحلی باز ملی پوش ارومیه ای در نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر 18 سال 2016 آسیا و انتخابی جهان در شهر وینتاین لائوس و چندین دوره قهرمانی ایران از افتخارات ورزشکاران این شهر در سطوح ملی و بین المللی است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.