ایلخان نوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات جهانی غریق نجات و غواصی هر 2 سال یک بار برگزار می شود و امسال کشور استرالیا این رویداد مهم جهانی را میزبانی می کند.
وی بیان کرد: تیم ملی غریق نجات و غواصی ایران تاکنون 6 مرحله اردو برای ملی پوشان برپا شده است و با تمام توان در این رقابت ها شرکت می کند.
وی ادامه داد: تیم های ملی ایران از سال 2010 تاکنون در تمامی مسابقات جهانی اعم از 2010 مصر، 2012 استرالیا، 2014 فرانسه و 2016 هلند حضور مستمر داشتند و ماحصل آن کسب 28 مدال از رقابت های جهانی بوده است.
نوری با اشاره به اینکه مسابقات جهانی در سه بخش استخری، ساحلی و دریایی برگزار می شود، افزود: تیم ملی ایران با 6 ورزشکار مرد به این رقابت ها اعزام می شود و در بخش ساحلی زنان نیز با رعایت پوشش کامل اسلامی نماینده دارد.
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: با توجه به پویایی لیگ ایران، نفرات آماده ای در ترکیب تیم ملی حضور دارند و فدراسیون برای کسب مدال های جهانی امیدوار است.
نوری افزود: مسابقات جهانی استرالیا 24 آبان سال جاری در شهر ' آدلاید ' این کشور برگزار می شود و هدایت تیم های ملی ایران را سهیل آشتیانی، حسین قایمی و سپیده توکلی بر عهده دارند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای 46 استخر سرپوشیده است و 400 نجات غریق و غواص فعال دارد؛ رییس فدراسیون جهت حضور در مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی آذربایجان غربی به این استان سفر کرده است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.