به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار افزود: رسالت خبرنگاران در این شرایط خاص ایجاب می کند به دور از بحث های سیاسی وحدت داخلی را حفظ کنند تا نقشه های دشمنان نقش برآب شود.
وی تاکید کرد که رسانه های استانی باید از دامن زدن به بحث های قومیتی به جد پرهیز کنند و بدانند که امنیت بهترین نعمت حاکم بر کشور است.
استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: ظرفیت های این استان باید توسط رسانه ها به سرمایه گذاران داخلی و خارجی شناسانده شوند و اصحاب رسانه همگام با مدیران برای توسعه استان تلاش کنند.
شهریاری بیان کرد: جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای توسعه اقتصادی منطقه مهمترین اولویت ماست و در این جهت از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم و نیازمند همکاری رسانه ها هستیم.
وی با اشاره به اینکه رسانه ها می توانند به عنوان زبان گویای مردم در کنار مسوولان و مدیران باشند، گفت: اگر مدیری پاسخگوی ارباب رجوع نبود، رسانه ها انتقاد کنند تا آن مدیر در اسرع وقت مورد مواخذه قرار گیرد.
وی ادامه داد: رسانه های استانی به جای ایستادن مقابل مدیران، همراه با مسوولان مشکلات مردم و جامعه را ارزیابی و حل و فصل کنند.
وی با اشاره به اینکه عده ای از رسیدگی به مناطق مرزی استان انتقاد کرده اند، گفت: ما هر قدر به مناطق مرزی برسیم، امنیت استان بیشتر تضمین می شود.
استاندار آذربایجان غربی افزود: بعضی ها در داخل، بازیچه دست معاندان خارجی و داخلی شده اند و باید با هوشیاری رفتار کنند.
شهریاری با اشاره به اینکه حل مشکلات خبرنگاران در اولویت مسوولان امر قرار گیرد، بیان کرد: حل مشکل بیمه خبرنگار درصدر برنامه های مسوولان باشد و ما نیز در این راه حمایت های لازم را می کنیم.
به گزارش ایرنا در ادامه این مراسم از خبرنگاران برتر استانی با اهدای لوح تجلیل شد؛ در تقویم شمسی 17 مرداد به ‎خاطر شهادت محمود صارمی/رییس دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان/ به‎ عنوان روز خبرنگار نام نهاده شده است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.