به گزارش ایرنا، ناصر امیری عصر چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار، با بیان اینکه خبرنگاران باید واقع بین باشند، افزود: اگر خبرنگاران براساس واقعیت ها مسائل را تجزیه و تحلیل کنند مسوولان نیز از آن استقبال می کنند و با ریشه یابی نقاط ضعف و انعکاس مشکلات مردم به واسطه حضور این قشر در بطن جامعه به رفع مسائل کمک می کنند.
فرماندار میاندوآب با بیان اینکه خبرنگاران دیده بانان جامعه هستند، افزود: اصحاب رسانه مسائل را به موقع اطلاع رسانی کرده و در پیشگیری از بحران ها مشارکت کنند.
وی افزود: اگر خبرنگاران در انعکاس اخبار و اطلاعات تقوا و دقت کافی داشته باشند، اعتماد مردم و مسوولان نیز نسبت به رسانه ها افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه مسوولان هیچ وقت نمی خواهند مردم مشکلی داشته باشند، گفت: لازمه این کار همدلی و مشارکت جمعی است و خبرنگاران می توانند بازوی قوی در این راستا باشند.
امیری همچنین تاکید کرد: خبرنگاران با تشخیص به موقع حساسیت های جامعه، در اذهان عمومی امید و آرامش ایجاد کنند و به جای انعکاس اطلاعات نادرست، اخبار موثقی در اختیار مردم قرار دهن.
وی همچنین تاکید کرد: اکنون کشور در مرحله ای قرار گرفته است که اصحاب رسانه باید از منافع ملی کشور حفاظت کنند.
وی مقابله با کج اندیشی ها را یکی دیگر از رسالت خبرنگاران برشمرد و افزود: برخی ها عادت دارند که همیشه نظام و انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند اما رسالت خبرنگار این است که در جامعه وقتی طرحی اجرا می شود، شرایط و سختی اجرای آن طرح را با توجه به تنگناهای مالی و وضع اقتصادی کشور به مردم تبیین کند تا مردم بدانند که در نبود بودجه کافی این طرح اجرا شده است.
فرماندار میاندوآب همچنین با بیان اینکه مسوولان یا باید برای مردم کار کنند و یا اگر نتوانند عذر آنان خواسته شود، گفت: ما دنبال ثبات مدیریت در شهرستان هستیم زیرا نیروی های انسانی سرمایه های این نظام هستند و قطعا از کسی هم که برای این مردم خدمت کرده، حمایت می کنیم.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
9871/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.