به گزارش ایرنا حجت السلام ایوب رنجبری روز یکشنبه در دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه ماکو بیان کرد: خبرنگاری در ردیف کار انبیا الهی قرار دارد و آنان همانند انبیا برای تنویر افکار عمومی تلاش می کنند.
وی خبرنگاران را به عنوان طلایه داران و پیش قراولان در مقابل تهاجم فرهنگی عنوان کرد و افزود: کار خبری یک شمشیر دولبه است و باید از آن به درستی استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاری یک شغل نیست، اضافه کرد: خبرنگاری یک عشق و یک حسن درونی است که فرد را برای رساندن به رسالت خود کمک می کند.
حجت الاسلام رنجبری بیان کرد: مسوولیت سنگینی که امروزه بر دوش خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار دارد، خواسته یا ناخواسته به آنان تحمیل شده است.
وی موفقیت خبرنگار را در گرو نقادی، اطلاع رسانی صادقانه و شفافیت کار وی عنوان کرد و گفت: خبرنگاران به شنیده ها اتکا نکنند که موجب دامن زدن به اختلاف ها بین مردم و مسوولان می شود.
امام جمعه ماکو ادامه داد: خبرنگاران چشم و گوش مردم و مسوولان هستند و ضمن رساندن مطالبه های مردم به گوش مسوولان، عملکرد دولت و مسوولان را به مردم گزارش می‌ دهند.
خبرنگاران نیز در ادامه این نشست صمیمی با بیان دیدگاه ها و مشکلات خود تعامل و توجه ویژه مسوولان نسبت به جایگاه خبر و اطلاع رسانی را خواستار شدند.
حافظ تیموری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماکو نیز در این دیدار از برگزاری مراسم تجلیل خبرنگاران شمال آذربایجان غربی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایرنا ماکو در شمال آذربایجان غربی و در امتداد مرزهای ایران با 2 کشور ترکیه و جمهوری خود مختار نخجوان قرار گرفته است.
7132/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.