معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نیمه نخست سال جاری 100 درصد اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی با توجه به سردسیر بودن این منطقه تخصیص می یابد .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سعید نمکی روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام سلماس بهمراه ۲ مشاور و روسای امور سلامت و رفاه اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و ورزش، آموزش عالی و آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای، گفت: اعتبارات لازم با هدف تسریع در اجرای طرح های عمرانی این منطقه به موقع در اختیار پیمانکاران قرار می گیرد .

وی بیان کرد: طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد تا پایان امسال و طرح های با پیشرفت فیزیکی 75 درصد و بیشتر تا پایان سال آینده در این استان به بهره برداری می رسد .

نمکی به بازدیدهای برخی مدیران سازمان برنامه و بودجه از طرح های اولویت دار آذربایجان غربی طی امروز و فردا اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها بخش های مختلف طرح های بیمارستانی، آموزشی، ورزشی، ندامتگاه ها و طرح های علمی با دقت مورد بازدید قرار می گیرد تا مشکلی در خصوص تامین اعتبارات آنها ایجاد نشود .

معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به پروژه های نیمه تمام شهرستان سلماس گفت:یکی از پروژه های حساس این شهرستان بیمارستان ٢٢٠ تختخوابی است که در تلاشیم با همکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و ستاد مرکزی امور سلامت و رفاه اجتماعی پروژه مربوط را بازنگری و با تخصیص اعتبارات لازم به سر انجام برسانیم .

وی افزود : ندامتگاه زندان و ورزشگاه پنج هزار نفری سلماس نیز از دیگر پروژه های نیمه تمام این شهرستان است که با توجه به طولانی شدن زمان ساخت آن ها بررسی و تخصیص بموقع ١٠٠ درصد بودجه لازم برای تکمیل آنها الزامی است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.