مجید مقدم روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این طرح ها طی 12 ماه کاری به اتمام می رسد، بیان کرد: این تقاطع غیرهمسطح در ادامه کمربندی جاده قطور تا میدان آیت الله خویی احداث می شود و دارای چهار دهنه ورودی و خروجی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه کمربندی جاده قطور تا میدان آیت الله خویی سه هزار و 700 متر طول دارد و چهار بانده خواهد بود، افزود: احیا و بازسازی باغ تاریخی دلگشا، زیرسازی و آسفالت کوچه ها و معابر مناطق محروم شهری، بازسازی تپه شهدا و احداث پارک در منطقه پایین تپه شهدا از جمله دیگر طرح های در حال اجرای شهرداری خوی است.
وی ادامه داد: از دیگر طرح های در دست اجرا می توان به تجهیز پارک های شهر به وسایل ورزشی و بازی کودکان، احداث پارک کوی صفا، مشارکت در احداث خانه جوانان و ورزشگاه، تعریض و بهسازی راه دسترسی ملاباغی و بهسازی آسفالت کمربندی شهید حجازی فر اشاره کرد.
وی بودجه شهرداری در سال جاری را 850 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: شورای اسلامی شهر بودجه پیشنهادی شهرداری را واقع گرایانه تصویب کرد که 400 میلیاد ریال آن بابت هزینه های جاری و 450 میلیارد ریال دیگر به طرح های عمرانی اختصاص می یابد.
به گزارش ایرنا خوی دومین شهر پر جمعیت آذربایجان غربی بوده و در شمال این استان واقع است.
7132/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.