به گزارش ایرنا ایرج شجاعی روز شنبه در جلسه کارگروه مبارزه با مواد مخدر مهاباد با اشاره به اینکه قهوه خانه ها نباید به افراد زیر 18 سال خدمات ارائه دهند، افزود: هدف از نصب این دوربین ها کنترل قهوه خانه هاست.
وی با اشاره به اینکه این طرح برای قهوه خانه های داخل و خارج از شهر الزامی است، بیان کرد: نصب دوربین های مدار بسته علاوه بر ایجاد بازدارندگی در مقابل سرقت، سرنخ های زیادی در اختیار پلیس برای کشف مواد مخدر قرار می دهد.
شجاعی با بیان اینکه عمده دستگیری های مواد مخدر مربوط به مناطق حاشیه نشین شهر است، ادامه داد: حاشیه شهرها مکان های مستعد توزیع و پخش موادمخدر است و بر این اساس فرهنگ سازی و آموزش های مبارزه با مواد باید بیشتر در مناطق حاشیه نشین شهر انجام شود.
فرماندار ویژه مهاباد یادآور شد: کودکان و نوجوانان حاشیه نشین در خطر گرایش به توزیع و مصرف مواد مخدر هستند و نظارت و گشت های نیروی انتظامی در این مکان ها باید بیشتر شود.
بخشدار بخش خلیفان مهاباد نیز در این جلسه گفت: شایعاتی مبنی کاشت خشخاش و بوته های شاه دانه در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه موردی مشاهده نشد.
علی بیژن فر افزود: به تمامی دهیاری های بخش خلیفان ابلاغ شده است که در صورت مشاهده هر گونه مورد کاشت مشکوک به بخشداری گزارش دهند.
آرش شهابی، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد نیز در این جلسه گفت: بیشتر قهوه خانه ها در قالب سفره سرای سنتی مشغول به کار هستند و امسال هیج مجوزی برای فعالیت این صنف داده نشده است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3072/9903/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.