فخرالدین پنهانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج مورد سرمایه کار بلاعوض نیز به مبلغ 500 میلیون ریال به پنج نفر از مددجویان زیرپوشش اعطا شده است.
وی بیان کرد: هشت فقره وام‌ خوداشتغالی به خانواده های دارای فرزند دوقلو یا چند قلو به ترتیب با مبالغ یک میلیارد ریال و 210 میلیون ریال پرداخت و کمک های موردی، هزینه درمان، مسکن و لوازم ضروری خانگی و غیره هم همچون گذشته به مددجویان پرداخت شده است.
'پنهانی' در رابطه با عملکرد اورژانس اجتماعی اشنویه هم گفت: امسال 150 تماس مرتبط با مسائل اجتماعی به اورژانس اجتماعی گزارش شده که 123 مورد در زمینه های اختلافات خانوادگی، همسرآزاری، کودک آزاری و کودکان کار بوده و بلافاصله با مداخله اورژانس اجتماعی اشنویه همراه شده است؛ 170 مورد دیگر نیز به واحد خدمات سیار اجتماعی مراجعه شده است.
وی در رابطه با مشکلات مرکز توانبخشی کم توانان ذهنی 'بهار زندگی اشنویه' افزود: خانواده های معلولان متاسفانه به علت نداشتن یارانه در این مرکز با مشکل روبرو هستند.
به گزارش ایرنا، یکهزار و 276 نفر در اشنویه زیر پوشش اداره بهزیستی هستند؛ این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.