رئیس دانشگاه الزهرا ارومیه گفت: ساختمان جدید دانشگاه الزهراء ارومیه شهریورماه به بهره برداری می رسد.

قربان نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: از 3 طبقه ساختمان دانشگاه الزهراء ارومیه ساخت 2 طبقه آن در حال اتمام بوده و دانشگاه با 80 درصد پیشرفت فیزیکی شهریور ماه امسال افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه الزهرا ارومیه علت تاخیر در افتتاح ساختمان دانشگاه را مشکلات مالی دانست و خاطرنشان کرد: با تامین بودجه و تکمیل پروژه جذب دانشجو در این دانشگاه افزایش یافته و درنهایت به توسعه استان کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: با عنایت مسولین و تامین اعتبارات لازم ،افتتاح ساختمان دانشگاه الزهرا ارومیه باعث توسعه منطقه شده و درایجاد ارزش افزوده استان کمک خواهد کرد.

قربان نژاد اظهار کرد: آذربایجان غربی استعدادهای بی نظیری در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی دارد که لازم است با جدیت و تلاش مستمر و تقویت مراکز علمی نسبت به توسعه همه جانبه استان و ارتقای جایگاه علمی آن اقدام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان از مهر ماه سال جاری می توانند در ساختمان جدید دانشگاه مشغول به تحصیل شوند تصریح کرد: این دانشگاه مخصوص خواهران بوده  و تا امروز 300 نفر دانشجویی زن در مقطع تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که با افتتاح ساختمان جدید این تعداد افزایش خواهد یافت.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.