امام جمعه ارومیه گفت: جنایت های آمریکا هرگز نباید فراموش شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته در ارومیه بااشاره به جنایات آمریکا در طول تاریخ از زمان پایه گذاریش و یاداوری سالروز حمله شیمیایی به هیروشیما افزود:  امریکایی که با رفتارهای ددمنشانه اش داعی حقوق بشر است از تمامی امکانات مالی خود استفاده می کنند تا به اهداف ظالمانه خود در دنیا برسد، لذا باید همیشه جنایات امریکا چه در ایران و چه در دنیا را بخاطر داشته باشیم.
وی بابیان اینکه دشمن در طول ۴۰سال با تمام قوا و امکانات خود سعی داشته نظام و انقلاب را ازبین ببرد که تاکنون موفق نشده است اظهار کرد: اکنون که در بحث نظامی توان رودرویی با ایران را ندارد، از طریق فشار اقتصادی وارد عمل شدند که لازم است باهوشیاری کامل آماده مقابله با این جنگ اقتصادی دشمن باشیم.
امام جمعه ارومیه بااشاره به سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۵۹ به فرمان امام راحل برای نظارت و اجرای  مراسمات ملی تصریح کرد: بانزدیکی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ،دشمنان درصددند این مراسم باشکوه برگزار نشود،لذا بر همه مسولین و مردم لازم است تا با آمادگی کامل مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را باشکوه و شور و شعف برگزار کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید براینکه مسئولان باید گلوگاههای فساد را ببندد و بر محل هایی که فساد ایجاد میشود با جدیت نظارت شود تصریح کرد: باید نظارتها شدت یابد تا مدیریت کامل انجام شود،چرا که اگر مدیریت نباشد،بهترین برنامه ریزی ها هم بی نتیجه خواهد ماند. حجت الاسلام قریشی ادامه داد:  سالهاست دولت الکترونیک ایجاد شده که باید این مزیت بطور کامل در کشور اجرایی شود و روزنه های فساد بسته شود.
امام جمعه ارومیه ضمن تاکیدبراینکه مسولان مشکلات موجود را صادقانه با مردم در میان بگذارند افزود: مردم انتظار دارند مسئولینی که توان مدیریت راندارد بدون رودربایستی و با احترام کنار گذاشته شود تاافرادی باتوان بیشتر جایگزین شوند.
 حجت الاسلام قریشی گفت: مردم ایران ،ملتی صبور،مقاوم و آگاهی هستند و تنها از بی عدالتی و فسادرنجورندوگرنه مشکلات موجود را درک می کنند.
وی بابیان اینکه آذربایجان غربی دارای ظرفیت هاو پتانسیل های فراوانی است یادآورشد: نمایندگان در مجلس باید با وحدت رویه و با کمک به مسولین استانی ظرفیت های استان را به سمت عملیاتی شدن پیش ببرند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد:در استان افراد ایده پرداز و نخبه زیادی وجود دارد لازم است کمیته ای ایجاد شود تا طرحهای خود را در راستای رفع مشکلات و توسعه استان ارائه دهند.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: از دستگاه قضا انتظار میرود سریعتر ،شفاف و انقلابی و عادلانه  وارد عمل شده و مفس دین رامجازات کند، چرا که تاخیر در مجازات ظالم و مفسد آفتی در جامعه است.
وی بااشاره به اینکه خداوند بر سه نوع نامه اعمال  در قیامت رسیدگی می کند  افزود: روز قیامت همه یکسان بدون مزیت ها و برتری های  مادی در مقابل خداوند برای حسابرسی حاضر می شوند و خداوند به تک تک اعمالی که در دنیا توسط فرشتگان ثبت و ضبط شده رسیدگی می کند، لذا لازم است بر اعمال خود در دنیا توجه جدی داشته باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.