قربان انوشه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 60 میلیارد ریال از این میزان در بخش اشتغال روستایی و 120 میلیارد ریال در بخش اشتغال فراگیر بوده است.
وی اضافه کرد: این تسهیلات از محل اعتبارات ویژه اشتغال با هدف خرید ماشین آلات، تامین سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه در اختیار واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این تسهیلات به واحدهای تولیدی صنفی، مشاغل خانگی و تولید صنعتی از جمله خیاطی، تولید قطعات آبیاری تحت فشار، تولید ادوات کشاورزی، تولید الکل طبی اتانول، تولید خوراک دام و طیور و تولید بذرپاش اختصاص یافته است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده بیان کرد: با راه اندازی این طرح ها برای 540 نفر به صورت مستقیم و برای 2 هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می شود.
انوشه ادامه داد: حمایت از تولید داخلی و اشتغال پایدار از مهمترین برنامه های این سازمان در جهت حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان نقده است.
به گزارش ایرنا نقده 107 واحد تولیدی و صنعتی دارد که از این تعداد 60 واحد فعال، 27 واحد نیمه فعال - فصلی و 20 واحد راکد است.
شهرستان 125 هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.