به گزارش ایرنا، ماموستا ملاقادر سهرابی در خطبه های نمازجمعه این هفته مهاباد افزود: مشکلات معیشتی و اقتصاد کشور نباید سیاسی شود و طوری نباشد که رونق کسب و کار تحت تاثیر قرار گیرد.
وی با بیان اینکه محصولات پتروشیمی مهاباد به صورت خام صادر شده و پس از فرآوری با چندین برابر قیمت به کشور بازمی گردد و این روند مناسبی نیست، اضافه کرد: ساخت کارخانه فرآوری محصولات پایین دست پتروشیمی نیاز منطقه است و باید رغبت برای ایجاد سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی به وجود آید.
وی با قدردانی از امنیت موجود در منطقه بیان کرد: فرماندهان انتظامی و نظامی با تلاش و فداکاری امنیت کافی را در جامعه فراهم آورده اند و اکنون نوبت مسوولان است که وضعیت اقتصاد و معیشتی را به نفع مردم تغییر دهند.
امام جمعه مهاباد با بیان اینکه واردات خودروهای خارجی در کشور ممنوع اعلام شده است، ادامه داد: واردات خودرو 14 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و این نشان می دهد نظارت مسوولان مربوطه کافی نبوده است و لازم است در این زمینه با افراد مقصر برخورد شود.
ماموستا سهرابی گفت: مدیران بخش کشاورزی آذربایجان غربی، کشاورزان منطقه را به کاشت گندم تشویق و از کاشت چغندرقند به علت کمبود آب منع می کنند درحالی که قیمت خرید گندم امسال ثابت مانده است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.