حسین نیرویار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش برای خرید امتیاز این تیم از ماه ها قبل در راس امور هیات فوتبال قرار گرفته بود که در نهایت به نتیجه رسید و امسال برای نخستین بار صاحب یک تیم دسته یکمی در لیگ کشور شدیم.
وی بیان کرد: به طور یقین برای تیم داری در لیگ دسته یک کشور اعتبارات ویژه ای بالغ بر 50 تا 60 میلیارد ریال نیاز داریم.
وی گفت: برای جذب بازیکن و کادر فنی نیز برنامه های خاصی داریم که جزییات آن طی روزهای آینده اعلام می شود.
نیرویار گفت: هم اکنون عملیات ساخت جایگاه ویژه، رختکن ورزشکاران و داوران، بازسازی بخشی از جایگاه تماشاگران و احیای زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه آغاز شده و برای اجرای این طرح عمرانی اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال اختصاص یافته است و عملیات ساخت آن آخر مرداد ماه جاری پایان می یابد.
وی بیان کرد: این ورزشگاه از نبود رختکن، جایگاه ویژه و نورافکن بی بهره است و در صدد هستیم تا بخشی از نواقصات آن را حل کنیم.
نیرویار ادامه داد: تلاش این هیات تیم داری قدرتمند در لیگ دسته یک جام آزادگان ایران است و برای تحقق بخشیدن به این امر موظف هستیم زیرساخت های سخت افزاری آن را در حد توان فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه که دارای زمین چمن مصنوعی و صندلی های تماشاگران است اگر به زودی افتتاح شود، بسیاری از مشکلات فوتبال استان نیز حل می شود.
به گزارش ایرنا از سال 1389 تاکنون هر سال وعده انتقال امتیاز تیمی در دسته یک به ارومیه مطرح می شد و امسال پس از گذشت 9 سال این رویا به حقیقت پیوست و هواداران ارومیه علاوه بر تیم داری در لیگ والیبال شاهد حضور یک تیم ارومیه ای در لیگ دسته یک فوتبال خواهند بود.
ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه که در سال 1383 کلنگ زنی شده است به 130 میلیارد ریال اعتبار جهت بهره برداری نیاز دارد و بنا به قول مساعد وزیر ورزش و استاندار آذربایجان غربی تا پایان امسال پایان می یابد تا مسابقات فوتبال در این ورزشگاه برگزار شود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.