حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز پنجشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: دشمنان به ویژه آقای ترامپ با صراحت اعلام کرده است که اجازه نخواهیم داد چهلمین سالگرد انقلاب برگزار شود و بر همین اساس باید با تمام توان تمهیدات لازم را برای برگزاری باشکوه سالگرد انقلاب فراهم کنیم.
رییس شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد انقلاب در آذربایجان غربی گفت: سالگرد پیروزی انقلاب نماد بزرگ ظلم ستیزی ملت ایران و حیثیت نظام است و پاسداشت آن وظیفه شرعی و ملی ماست.
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از نعمت های بزرگ خداوند است، افزود: این امانت بزرگ باید به خوبی نگهداری شود زیرا برای به ثمر رسیدن آن خون های زیادی ریخته شده است.
نماینده ولی فقیه در استان به انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد و گفت: دستاوردهای 40 ساله نظام باید به نسل امروز شناسانده شود تا آنان بدانند آزادی امروز و سوال و انتقاد آزادانه آنان از مسوولان بدون هیچ واهمه ایی، حاصل انقلاب اسلامی است.
وی افزود: امروز ایران اسلامی در سایه انقلاب به اقتدار رسیده و موجب هراس ابرقدرت ها شده است؛ اکنون اسراییل از ایران می هراسد و این وضعیت از دستاوردهای شاخص انقلاب اسلامی است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: حدود 400 عنوان برنامه گردآوری شده است تا دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی بازگو شود.
محسن شکرنیا ادامه داد: از 12 مرداد 1396 تا 12 مرداد سال جاری نزدیک به 18 عنوان مناسبت برگزار شده و همچنین 409 مراسم در شهرستان ها و 57 مراسم در مرکز استان برگزار شده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید تبیین و معرفی شود، گفت: برای به پیروزی رسیدن انقلاب زحمت های زیادی کشیده شده که این تلاش ها باید به تصویر کشیده شود.
به گزارش ایرنا جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های عضو جلسه در روز جاری برگزار شد.
انقلاب اسلامی ایران امسال وارد چهلمین سال پیروزی خود می شود و با توجه به توطئه های دشمنان و هراس آنان از گسترش انقلاب شکوهمند ایران، برگزاری پرشور این سالگرد از رسالت های خطیر مسوولان و تمامی آحاد مردم است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.