علی افخمی رتبه ۶کنکور تجربی از ارومیه از موفقیت خود می گوید.
علی افخمی رتبه ۶کنکور تجربی اهل ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی علت موفقیتش را توکل برخدا و برنامه ریزی منظم بخصوص در دوران طلایی و نزدیک به کنکور اعلام کردو گفت: روزانه ۴تا ۷ساعت و در روزهای تعطیل ۸تا ۱۱ساعت و در دوران طلایی تا ۱۳ساعت درس می خواندم.
وی گفت:  علاوه بر مدرسه و وجود معلمان باسابقه بخصوص در پیش دانشگاهی به همراه ایجاد محیطی ارام از سوی خانواده در موفقیتم در کنکور نقش بسزایی داشته است.
افخمی باابراز خوشحالی از نتیجه بدست امده در یک ماراتن بزرگ و نفسگیر علمی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان انتظار چنین رتبه ای نداشتم و واقعا شوکه شدم.
وی بابیان اینکه در انتخاب دو رشته داروسازی و پزشکی دوبه شک هستم گفت: میخواهم در یکی دانشگاههای تهران یا شهید بهشتی ادامه تحصیل بدهم.
وی،ضمن توصیه به داوطلبان کنکور گفت: نباید داوطلبان امید خودراازدست بدهند بلکه با همت،تلاش خود را افزایش داده و به خداتوکل کنند چراکه قبول شدگان هم ازبین همین همکلاسی های خودشان منتها با همت والا هستند.
به گزارش ایسنا، افخمی متولد ۷۹، و فرزند دوم خانواده تحصیلکرده که مادرش بازنشسته و پدرش مهندس عمران است اهل ارومیه است که با نعدل ۱۹.۹۲از دبیرستان شهید،بهشتی ۱، رتبه ۶کنکور تجربی امسال است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.