شهریار نوبخت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تیم اپه آذربایجان غربی در دیدار فینال با پیروزی برابر مازندران بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، بیان کرد: تیم استان در مرحله نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در ادامه با برتری مقابل تیم های اردبیل و تهران به فینال راه یافت.
نوبخت ادامه داد: یاسین نوری، محمد برزگر، مازیار جعفری و امیرحسین جعفری با هدایت رضا محمودپور اعضای تیم اپه استان در این مسابقات بودند.
دبیر هیات شمشیربازی استان بیان کرد: در بخش انفرادی نیز یاسین نوری و محمد برزگر پس از کسب مقام سوم مشترک به اردوی تیم ملی اپه ایران دعوت شدند.
وی افزود: تیم نوجوانان استان با هشت ورزشکار و تیم جوانان با 12 ورزشکار در سه اسلحه اپه، فلوره و سابر عازم این مسابقات شده است.
به گزارش ایرنا این مسابقات در روز شنبه، 6 مرداد ماه جاری در ورزشگاه حسین رضازاده اردبیل آغاز شد و تا روز جمعه، 12 مرداد سال جاری ادامه می یابد.
طی 2 هفته گذشته نیز چهار نونهال زیر 14، 12 و 10 سال ارومیه ای در جشنواره کشوری 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز در اسلحه های اپه، فلوره و سابر کسب کردند.
هانیه خوشخواهی، دانیال ولی نژاد، آرین رفعت نشان و زهرا حاج علیزاده مدال آوران جشنواره نونهالان استان در مسابقات کشوری بودند.
هیات شمشیربازی آذربایجان غربی فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرده و حضور قهرمانانی همچون طاهر عاشوری، حجت حکیمیان، سکینه نوری، الهه قهرمانی، فریما باباپور، رضا محمودپور و سعید رمضانی در ترکیب تیم های ملی و کسب مدال های متعدد کشوری، بین المللی و آسیایی از موفقیت های ورزشکاران ملی پوش این هیات نوپاست.
7156/7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.