پیمان رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف باشگاه بستن تیمی یکدست و منسجم است و با این رویکرد تحرک خوبی در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال دارد.
وی بیان کرد: تاکنون قرارداد شهرام محمودی، سیدمحمد موسوی، امیرحسین توخته، عادل غلامی، حسین امیری، میثم صالحی، امیرمحمد فلاحت خواه، محمدرضا حضرت پور و محمدطاهر وادی بسته شده و برای یارگیری در چند پست دیگر نیز مذاکرتی انجام گرفته است که در صورت رسیدن به توافق نهایی نام آنان نیز طی چند روز آینده اعلام می شود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه به زودی خبرهای خوش دیگری برای والیبال دوستان ارومیه منتشر می شود، ابراز امیدواری کرد تا در سایه تشکیل یک تیم قدرتمند در فصل پیش رو، آرزوی دیرینه کسب قهرمانی این باشگاه در لیگ برتر ایران محقق شود.
به گزارش ایرنا چندی پیش «بهروز عطایی» با عقد قرارداد یکساله هدایت تیم والیبال این باشگاه در فصل پیش رو را بر عهده گرفت؛ شهر ارومیه امسال 2 تیم در لیگ برتر والیبال ایران خواهد داشت که هدایت تیم دوم نیز بر عهده «جاوید محسنی نیا» است.
تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته پس از کش و قوس های فراوان و با هدایت 'ساسان خداپرست' مقام دهم لیگ برتر ایران را کسب کرد.
سی و دومین مرحله رقابت های لیگ برتر والیبال ایران در حالی از مهر سال جاری آغاز می شود که تیم های ارومیه ای طی 31 دوره گذشته 2 عنوان نایب قهرمانی و هشت عنوان سومی را در کارنامه دارند.
شهر ارومیه با قدمتی بیش از 60 سال در والیبال ایران هنوز طعم شیرین قهرمانی در لیگ برتر کشور را نچشیده و هواداران مشتاق این شهر همچنان در حسرت بالا بردن کاپ طلایی و راهیابی به لیگ باشگاه های آسیا به انتظار نشسته اند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
9 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.