ضیاءالدین حصاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های قهرمانی اسکیت ماراتن کشور به مناسبت روز ملی کرمانشاه و گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد در این شهر برگزار شد.
وی بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 80 ورزشکار از 15 استان کشور در چهار رده سنی جوانان، بزرگسالان، پیشکسوتان گروه الف و ب برگزار شد و اسکیت بازان یا طی مسافت 42 کیلومتری رقابت سختی با هم داشتند.
وی ادامه داد: در رده سنی پیشکسوتان گروه الف ابوالفضل مجیدی و رسول شرفی از آذربایجان غربی به ترتیب اول و دوم شدند و محمد شریفی از البرز به مقام سوم رسید.
حصاری گفت: در رده سنی جوانان امیرحسین افکاریان از تهران، در رده سنی بزرگسالان فرزاد مرادی از کرمانشاه و در رده سنی پیشکسوتان گروه ب سعید کمالی از خراسان رضوی مقام های اول را نصیب خود کردند.
به گزارش ایرنا طی یک ماه گذشته نیز ورزشکاران آذربایجان غربی در نخستین مرحله لیگ نوجوانان دسته‌های آزاد قهرمانی پسر کشور 2 عنوان نایب قهرمانی و یک مقام سومی را به خود اختصاص دادند.
تیم آذربایجان غربی با ترکیب مبین نور آذری، امیررضا حسین علی پور و مهیار فرج زاده در ماده ۳۰۰۰ متر امدادی به مقام سوم دست یافت و در ماده ۲۰۰ متر گروه سنی متولدین 1385 و 1384، آروین نجفی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.
همچنین در بخش نونهالان متولدین 1387 نیز ایلیا بهستانی زاده در ماده ۲۰۰ متر مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.
پیشتر محمدجعفر جعفری در بخش بزرگسالان، احسان ابراهیمی در رده جوانان و شایان محمدزاده در رده سنی زیر 16 سال، آیناز میررحیمی در رده زیر 18 سال و نیلوفر مردانی و متین معززی هر 2 در رده سنی زیر 19 سال 6 ورزشکار دعوت شده استان به اردوهای تیم ملی دختران و پسران هستند.
این ورزشکاران با کسب مقام های برتر در مسابقات کشوری جواز حضور در اردوهای انتخابی و آمادگی تیم های ملی را کسب کردند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.