مهران میرزایی روز یکشنبه در کارگاه آموزشی کارشناسان امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: علاوه بر آن، تا پایان امسال حداقل در یک منطقه کانون سلامت محله ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: کانون سلامت محله تشکل اجتماع محور محلی است که در آن مردم با هدف ارتقای سلامت خود، خانواده، محله و جامعه مشارکت می کنند.
وی بیان کرد: این کانون تشکیلاتی غیردولتی، غیرانتفاعی و داوطلبانه است که در یک حوزه جغرافیایی مشخص شکل می گیرد.
مدیر امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: بدون جلب مشارکت های درون بخشی موفق به جلب و جذب مشارکت های بین بخشی نخواهیم بود که با توجه به این امر، تعمیق و گسترش همکاری ها و تعامل در تمام حوزه های خیرین، سازمان های مردم نهاد، مردم و دستگاه های اجرایی اولویت اساسی است.
میرزایی گفت: برای جذب مشارکت مردم، مجامع سلامت شهرستان ها در اشنویه و مهاباد برگزار شده و تا پایان آذر امسال در تمام شهرها برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در حدود یک سال گذشته راه اندازی شده که ایجاد مشارکت اجتماعی در راستای بهبود وضعیت سلامت، از جمله مهمترین اهداف این معاونت است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.