حجت الاسلام محمد خلیل پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای ساماندهی این قشر دو قطعه زمین در ابتدای جاده اشنویه و حوالی میدان دواب شناسایی شده که یکی از آنان برای تجمیع ضایعات فروشان انتخاب می شود.
وی اضافه کرد: حضور ضایعات فروشان در سطح شهر به ویژه در حوالی کمربند میانی ارومیه، مشکلاتی را به ویژه در خصوص چهره شهری ایجاد می کند که انتقال محل فعالیت این قشر می تواند رضایت شهروندان را موجب شود.
وی بیان کرد: به محض تایید نهایی زمین های در نظر گرفته شده از سوی کارشناسان، اخطارهای لازم از سوی شهرداری ارومیه به ضایعات فروشان ارسال و زمینه جابجایی این صنف فراهم می شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: علاوه بر آن، برنامه ریزی هایی برای جابجایی دیگر اصناف به مجتمع های صنفی از سوی نهادهای مختلف انجام شده که از جمله آنان می توان به صنف تعمیرکنندگان خودرو اشاره کرد.
حجت الاسلام خلیل پور بیان کرد: ورودی شهر ارومیه به ویژه از طرف تبریز و سلماس با حضور برخی اصناف، جلوه نامناسبی برای مسافران ایجاد می کند که در صدد هستیم ساماندهی همه این اصناف را با لحاظ جلوگیری از کاهش درآمد این افراد در دستور کار قرار دهیم.
به گزارش ایرنا، شهر ارومیه 750 هزار نفر جمعیت و 11 هزار هکتار مساحت دارد.
حضور اصنافی نظیر تعمیرکاران خودرو، ضایعات فروشان، اوراق فروشان و اصنافی از این قبیل به ویژه در ورودی شهر ارومیه از تبریز چهره نامناسبی را ایجاد کرده است.
8137
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.